3.10.2012

lördag känns som söndag.

Hej babes. Igår var vi och dansade på H62 på Hornsgatan. Massa fina vänner mmmm. Min mobil hade inga batterier och att ta sig själv ut på Värmdö kändes inte så värst lockande men vetskapen om att jag skulle komma hem till Elias varma farm gjorde att jag vinglig, glad, trött och myssugen tog en nattbuss hem till honom. Köpte med mig plopp och popcorn dessutom. I alla fall, konsekvensen av kvällens trevligheter är idag väldigt mycket huvudvärk. DESSUTOM har jag världens mensvärk. MEN jag ligger här i min stooooora säng med en av mina bästa vänner så jag mår ganska bra ändå trots allt.

1 kommentar:

  1. Låter, i summan av kardemumman, redigt bra ur min synvinkel. Massor av fint att vara glad över! :)

    Och ja, jag antar att det du säger har rätt. Jag måste bara ta reda vad det är min magkänsla säger..

    SvaraRadera