11.17.2015

Hjärnknas #2 / Nu sörjer jag att jag sörjer

Hej fina gänget!

Idag slängdes mitt och Nathalies andra poddavsnitt upp på iTunes/soundcloud, så in och lyssna! Avsnittet innehåller lite reflektioner kring första avsnittet, vad som kan ligga till grund för vårt mående (främst Nathalies) men kanske handlar det mest om skammen kring psykisk ohälsa. Och hur OK det är att må dåligt trots något ickekonkret att må dåligt över.


Vi har också en skapat en email dit ni kan skicka önskemål, förslag, kritik eller bara lätta ert hjärta. Tveka inte en sekund på att skicka iväg något till hjarnknas@gmail.com, vi vill så gärna höra era åsikter och tankar. Om ni inte känner för att maila får ni jättegärna kommentera anonymt här, även om jag inte vet vilka ni är så blir jag alltid så sjukt glad när ni kommenterar!

Massa love
<3

3 kommentarer:

  1. tyckte jättemycket om första avsnittet, så befriande att lyssna på <3

    SvaraRadera
  2. sånt himla bra intiativ tycker jag! så himla bra att uppmärksamma och prata om!

    SvaraRadera
  3. SÅ himla bra og viktig podcast. utrolig modig av dere å være så åpne. gleder meg til neste avsnitt!

    SvaraRadera