11.16.2015

Mysmåndag #2

Hej gänget! Glad måndag på er! Just den här är, inte helt olikt alla andra måndagar, inte så najs. Är orolig i kroppen och vädret är piss. Verkligen RÅTT.

Nu till annat:

Min älskade vän och poddpartner (fnizz) har börjat blogga igen. In o läs!!!! Här  aristocrats

Musik! Jag gjorde en spellista till skrivstunder för väldigt länge sen men låtarna som finns med är fortfarande mina bästa för att komma i skrivarmode. Passar dessutom bra nu på hösten då man kanske finner mer ro till att sätta sig och vara *kreativ*. Här är den. 

Här är ett pyssel jag faktiskt testat själv - marmorerade muggar. Jag gjorde det med glitter-nagellack på en vit kopp och använde som tandbortsmugg. Svinenkelt, snabbt, billigt. Om ni som jag ofta har pysselsug men sällan gör det pga omständligt... ja att man kanske behöver köpa en massa jox, så är detta bra för har ni nagellack och en vit mugg till hands så är ni hemma!

Mina favoritprogram just nu följer jag på tv4play. Det är solsidan, boy machine (jag och Murre skrattar rakt ut flera gånger varje avsnitt. Tycker Jonas Karlsson är briljant) och nu senast Bachelor. Så intelligensbefriad och underhållande serie. Kollade typ 4 avsnitt igår. Utan att spoila så är mina favoriter Fatima, Maria H och Alex. Om någon skulle undra, hehe.

En fin grej med idag är i alla fall att Murre kommer hem efter en helg i Lund. Längtar.


Se där, nu fick ni 3 fantastiska raggningsrepliker på köpet ;-)

2 kommentarer:

  1. Haha "är orolig i kroppen vädret är piss" det är typ mitt standardmående såhär års *relaterar so bad* :'-)
    ANYwayS cool blog! Kmr följa!1!

    SvaraRadera
  2. denna typ av inlägg <3 <3 <3 tack för tips!

    SvaraRadera