12.23.2015

Ett litet hej




Har precis pussat den här hejdå. Han ska till sin familj i Jönköping och ÅÅHHH alltså ALLVARLIGT TALAT. Förlåt för töntig... men - det är SÅ jobbigt att säga hejdå. Speciellt till den man bor med och träffar varje dag och älskar mest av allt. Känner mig tom :-)



Här är en till jag saknar som kommer hem snart - FLORA!!!!! Gråter av tanken



Cute.

I alla fall. NU ska jag ta bussen för att spela tennis med min familj, sen ska vi ut till Lagnö och fira juuuul. Har längtat efter detta så så länge. Bara LUGN MYS & RO. Sova. Läsa (vi vet ju alla hur det kommer bli med det men man kan ju alltid hoppas). Kolla på dålig TV, äta god mat, kramas med familjyy. Gosa med hunden. AHHhhHhh¨

Med det sagt så har jag superblogglust nu. Vill sätta mig och skriva massa inlägg!!! Och kanske håller denna känsla i sig. Annars vill jag bara säga GOD JUL bästa internetkompisar o andra. Är sååå glad att ni tittar in här fast jag bloggar stört sporadiskt och ganska icke-ambitiöst. Luv u

1 kommentar:

  1. My din toffel!! Kanske inte rätt forum att skriva detta på men äsch äsch, har inte ditt efternamn så kan inte stalka på fb. Ville bara skriva att det var så himla roligt att springa på dig på SMP (tuff tjej med förkortningar). DU ÄR BALL!! kram <3

    SvaraRadera