7.15.2015

Midsommar i sängen och lyxdygn i Ystad

Jävla skit! Får sådana ryck för att verkligen blogga _4real_, ni vet kvalitativa inlägg som inte bara innehåller babbel och halvdana iPhonebilder. Men jag är så förbannat trött. Går upp, dricker kaffe i sängen, jobbar, kommer hem å slänger mig på sängen äter mat spelar sims pussas med Murre å så repeat. Nu var jag såå nära på att skriva en mening i "men nu jävlar"-stil, men vet ni vet: jag skippar det och så får vi bara hoppas att det händer.

Midsommar (...eeeh dvs en månad sen....) hade jag storslagna planer (nja, inte riktigt, men det låter fetare att skriva så) men låg sjuk i sängen :/

Men det var faktiskt helt OK för jag fick en legitim anledning till att spela sims hela dagen.  Och kolla ett par avsnitt OITNB. Ok, sidospår... men FAN vad denna säsongen inte varit på samma nivå som de två föregående? Dock, magiskt jävla säsongsavslut som jag literally såg NYSS. Låg i en liten stilla känslopöl av inneboende jättetårar. My vanligtvis hade gråtit liter men har tyvärr tagit heeelt slut på mina tårar den här senaste kaosveckan (mer om det en annan gång). Slut på sidospår.

Min älskling gick och handlade färskpotatis, dill, vaniljglass och elefantöl (<3) så vi kunde halvfira ändå. Vi satt i den ljumna kvällssolen på balkongen och spelade land och stad tills jag ba nä nu orkar jag inte sitta upp mer.

Lördag var vilodag för på söndagen skulle vi till Ystad Saltsjöbad. M tog sin kandidat i ekonomi för några veckor sen och som present från sina föräldrar fick han ett dygn där med... well, mig. Yes alltså! Hade peppat detta sååå mycket. Aldrig varit på något liknande?

Vi landade i vårt gullgulliga rum med havsutsikt (!) och ganska direkt bytte vi om till SPAKLÄDER för det ingick behandling!!! MMmMyyygoood vad najs det var.

Det var så fint där! Boktapet och blå trappa exempelvis. Och tematiskt med segelbåtar etc

Innan middagen (3-rätters som också ingick hallelujah) tog vi varsitt glas i kvällssolen. Kolla min boyfriend hur fin han är <3

Glad!

Middag mmmmyeah

Kolla denna vackra skapelse!

På kvällen badade vi, lekte musiklekar och bara njöt av varandra :-) Så underbar kväll med mitt hjärta!!

På morgonen åt jag den största våfflan jag någonsin sett

Å så sa vi hejdå till fina rummet och fina minivistelsen.

Nu publicerar jag detta innan prestationsångesten tar över och så hörs vi snart!
(PS TACK o TACK för att ni kommenterat inlägget under, verkar som att jag helt enkelt får göra allt på listan *inte alls planerat*)

4 kommentarer:

  1. MYSIGT!!!!! Hallå vill du vara så göllig och vänligen specificera "musiklekar"? Ska ut på äventyr med min bf i två veckor nu och vill ha kul lekar att klå honom i! något annat förslag på lager?

    SvaraRadera
  2. HAHA; ja, MUSIKLEKAR? Jag behöver också roligheter att göra, plus, älskar pratlekar och smålekar emellan folk. :3333

    SvaraRadera
  3. men du måste inte vara högkvalitativ och perfekt, jag gillar din blogg precis som den är!! så där halvt skämtsam och vardaglig och härlig, du är bäst

    SvaraRadera
  4. men wohoooo en update!! ser grymt jäkla lyxigt ut det där, livets liv med spahelg!

    SvaraRadera