6.25.2015

JUST MARRIED

Ni är ju sämst på att kommentera...och jag på att blogga. Great match <3

Jaha, här har man gått och förälskat sig i.........The Ark...........av alla band. Mina favoritlåtar:


Ola Salo gift dig med mig!!!!!!!!

SKOJA

vill ju gifta mig med den här kalufsen

La ut den här bilden på instagram med caption: JUST MARRIED varpå jag får detta meddelandet från Klara Tuva:


:-) :-) :-)

Bilden ovan är tagen på mitt nya place! Min familj har flyttat från mitt älskade hem (3 ton gråt över detta) typ 3 gator bort men det är inte så pjåkigt:

Här är utsikten från en balkong på övervåningen

Här är bryggan där en mycket fin sammankomst (min familj+Murres familj) sker

Förrförra helgen brände nämligen jag o Murr av en JönköpingStockholmsWeekend i ett! Här är jordens finaste mamma nummer 2, mamma Tuula, och ett spegelblankt... (FAN vad heter sjön?????)

Ok nu avslutar vi detta JÄTTEKONSTIGA inlägget med att berätta en grej jag gjort:

Mina naglar!!!!! hahahaha något jag aldrig trodde skulle hända. DET ÄR BÄSTA EVER. Känner mig så himla FANCY

WHO IS THIS FANCY GIRL??? OH COULD IT BE MEEEYYYY fniss

fancy pancy with a little gluuugg

Klart slut.
Tänkte blogga snart! Vad ska jag skriva:

- Standard~senaste through iphone
- Roligt announcement
- KlädHAUL (dvs kläder jag köpt senaste tiden)
- Videoblogg
- Sommarlista

RÖSTA i kommentarerna! (Fiskar fiskar) Haha okej pusshej

16 kommentarer:

  1. hahaha älskar att du har en ring på ringfingret???? det gör mig förvirrad i det här bröllopiga inlägget men OK!
    Det märks att du tittar på youtube för inga bloggare använder ordet haul. bara youtubers. busted.
    Felix och rasmus älskar the ark. och jaana med. så du är inte ensam :D
    hehehe jag vet vad det är för announcement men jag älskar ääändå att det snart kommer BADABING!

    Du kan du inte bestämma dig för att blogga en gång i veckan? PLZ.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heheh det var en av mina säljare som ba "Har du förlovat dig?" jag ba eeh va??? Alltså visste typ inte ens att det var ringfingret......har så tjocka fingrar ju så den ringen passar bar där!

      JAHA, vad kallar man det som bloggare då?
      Jooooooo kanske dää...vilken dag? PUSS

      Radera
  2. announcement ofc!!

    SvaraRadera
  3. Munksjön ju!!!! Haha. /jönköpingsbo

    SvaraRadera
  4. vill även passa på att inte bara vara besserwisser angående sjönamn och även hylla din blogg lite nu när en ändå är igång - den är ju så himla mysig (lever verkligen upp till namnet). Och yes, ge oss ett smaskigt announcement!!

    SvaraRadera
  5. announcement!

    och haha. jag blev också förvirrad av att du avslutade med att visa upp din vänsterhand med ett ringbeklätt ringfinger.

    SvaraRadera
  6. Standard~senaste through iphone eller roligt announcement, helt klart!

    SvaraRadera
  7. Haha, jag som trodde att ringfingretsringet var ett insideskämt som refererade till "just-married"-temat på inlägget, eheheh.
    MEN THE ARK ÄR SÅ WIN. Hade en period när jag BARA lyssnade på dem. Borde göra om det. De är faktiskt makalöst bra.

    SvaraRadera
  8. announcement/sommarlista/video!!!! :)))

    SvaraRadera
  9. ROLIGT ANNOUNCEMENT!!!! eller vad fan, kör rubbet ;)

    SvaraRadera
  10. Älskling ������ älska naglarna o dig hejdå

    SvaraRadera
  11. Klädhaul !!!!<3<3<3<3 och videoblogg!! helst allt på hela listan dock

    SvaraRadera
  12. Videoblogg och klädhaul!!! :)))

    SvaraRadera
  13. klädhaul och sommarlista!

    SvaraRadera
  14. AllaAAA!! men mest dom tre första! :D ha det gött

    SvaraRadera