4.21.2015

Hej! Nästan bara bilder på mej!

TJENARE gänget! (Har en skitstörig röst i mitt huvud men som ger allt jag tänker ett Ove Sundberg-sound. Mm riktigt nice som ni säkert förstår)

Våren är kommen! Hallulujah! Prisa gudarna!

Den smystartade redan i mars, men vi har ju inte hörts så mycket egentligen ni och jag så här får ni en bild från kvinnodagen. Vi hade nämligen...

Årets första picknick! Extremt bra dag

Bonusbild: Gullig snap jag fick av min lillebror.

När solen smög sig fram efter ett halvårs ide tog jag varje tillfälle (dvs mina 40 minuters luncher) för njut. Typ äta twister på gräsplätt.

Och den här mackan från coop som TYP är det bästa som hänt mig det här året. 30 kr för himmelsmums.

MmMm... jag har fixat å donat en del hemma pga visningar, då kan en tex färgkoordinera sin klänningshängare :-)

Och bokhylla! MM! TILLFREDSSTÄLLELSEN!

Här är en NAJS selfie som togs för länge sen (tänkt publicera ett lately-through-my-iPhone-inlägg länge nu som ni kanske märker)

En liten stund som jag gillar ORIMLIGT mycket är då tiden står still i en sådär 10 min när jag dricker mitt morgonkaffe, scrollar igenom mobilen och har fötterna upp i Murres knä. Blir lugn i själen bara av att skriva om det.

En ljuv syn är kvällssolen framför cykelkorgen innehållandes en flaska bubblig rosé.

Det var en kväll då jag å Jenkis var ute å ~slirade~

Andra grejer jag gjort:

Köpt ett fuckin citronträd som jag älskar ömt men som är så torrt så torrt o jag bara.... vattnar... o vattnar :(   (för lite obviously?)

Börjat tycka det är jättekul med smink!!! Min nya grej är att se på smink-tutorials på youtube. Älskar det. Är dessvärre inte jättefet på att sminka mig än, heeeh, men det kommer tror jag

Pluggat HP (mm, lite)

Gjort HP

Piffat med Ellen

Gosat med Ellen <3

:-)

Blivit av med min nätshoppar-oskuld! SHIT pommes FRITTES vad hype jag var över detta vid beställning och ända fram (7 dagar närmare bestämt) tills jag öppnade paketet...

Och fann denna blommiga lilla jacka som inte alls såg ut som jag tänkte mig. Gud vad ful den är. Tänker älska den ömt i ren protest.

Denna lilla glittriga CLUTCH var i alla fall värt hypen. Älskar den, även om den glittrar av sig på allt

Och sprungit! I kvällssol!

med denna underbara selfie (bjuder på den) säger vi godnatt

ps. snälla gör lite avtryck i kommentarsfältet, det blir så mycket roligare då
ps2. hörs snart

11 kommentarer:

  1. Jackan <3 <3 <3 DU <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Hej hej hej! Läser din blogg för du verkar ju söt och du bor i staden jag flyttar till i höst och du verkar ju lite knäpp, typ i nivå med mig. Och det är ju alltid kul! Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  3. hhaha du är ju bara för skön alltså! haha känner så igen mig med nätshoppningen men kan ändå inte riktigt sluta...

    SvaraRadera
  4. Himla mysig bloggiloggis! Och embracea ful-snyggheten i blomsterjackan!:P

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Hahaha jag började skratta högt för mig själv när jag läste att du skulle älska den i ren protest. Det känns ju givet att göra så, bara för att make a statement liksom <3 <3

    SvaraRadera
  7. ÅHHHH en uppdatering! Klickar mig in här varje dag, äntligen lite liv – tack tack tack!

    SvaraRadera
  8. *avtryck*

    Älskar att du har ett queen-halsband!! så kaxig <3

    SvaraRadera
  9. ja My mer uppdateringar1!!! det är kul:)

    SvaraRadera
  10. Gaah det vanligaste sättet att döda krukväxter är att vattna för mycket!! Så låt den vila lite och ha den gärna utomhus så länge det inte är minusgrader :)

    SvaraRadera