6.26.2012

Italiensommar. Dag 5.

Idag när vi hade tröttnat på att bada och läsa så gick (och åkte) jag, mamma & Ossian ner till staden för att köpa skor till mig.
Vi åt glass också. Först tog jag en glass med mint, choklad och kaffe. Jag har inte druckit kaffe sen jag kom hit och HERREGUD vad gott det var. Jag var helt enkelt tvungen att köpa en till glass. Här äter jag min andra glass med mint och kaffe. Mmmmm. (Johanna, där ser du för övrigt hur mintglassen ser ut. Fast fan. Här ser den ju turkos ut. Den är grönare/blåare i verkligheten!)
Såg Flora-keramik i en köksaffär. Hej Flora när du är hemkommen från Berlin. JAG SAKNAR DIG.
Efter sko-letande och glassätande tog vi bussen upp till huset igen.
Jag kom inte hem med några skor utan istället...
Två koppar!
Dessa två. I utmärkta färger med banan-motiv och fisk-motiv. ELIAS ELIAS ELIAS. Tänker på dig.
Puss och adjö.

3 kommentarer:

  1. My du är så somrig och fin! saknar dig. fan att du inte ska med till Peace imorgon <3

    SvaraRadera
  2. Åh herrrrrrregud vilkan fina muggar!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Bloggen din er så supersupersøt og fin og alt annet bra.

    SvaraRadera