6.24.2012

Italiensommar. Dag 3.

Vi har hängt i poolen nästan hela dagen. Och så badade vi Ringo (han hatar att bada.) Jag och Ossian promenerade ner till stan och åt glass, vi tog en ny väg ner som var så himla mysig. Jag köpte en fin BH & ett prickigt, rosett -beklätt diadem. Gick runt i vita favoritskjortan och åttiotalstoffs och har precis börjat läsa Just Kids.














Bortsett från en timma av föräldrar som behandlar varandra illa så har det varit en väldigt fin dag. Imorgon tänker jag bada i havet. Förresten så saknar jag Johanna ikväll. Vi skriver långa mail och Elias ringer och jag gråter en skvätt men sedan bestämmer jag mig för att nej FAN jag tänker vara glad. Lyssnar på Sandra Beijers sextiotals-lista och jo jag är så JÄVLA GLAD. Min taktik fungerar. Godnatt bästa bloggläsare! (Kommentera mer. Blir så JÄVLA GLAD.)

1 kommentar:

  1. Du har väldigt vackra bilder, måste jag igen säga :)

    Vi åker den 3 juli! Alltså, en vecka kvar, typ! Helt otroligt, jag längtar så jag står inte ut!

    Åh, tack för alla tips! Jag vill veta massor, ha massa tips. 10 dagar är trots allt rätt mycket, jag vill göra.. allt!

    SvaraRadera