2.29.2012

plus

<3Ni som känner mig väl vet att min och min mammas relation är lite bråkig. Under de fem dagarna vi umgåtts nu har hon bara blivit arg på mig en gång och detta var en kort period igår när hon fick smått panik igår då jag lurade med henne till en svart puckelpist. När hon kom ner och insåg att det inte var så farligt så var det glada leenden igen. Vi har haft det så himla mysigt ihop; berättat saker, lyssnat och skrattat. Jag fick till och med ett glas vin till maten igår och det mina vänner är bra för att vara min principfasta mor. 
<3Idag åkte jag helt själv sista timmarna och det var ungefär det bästa någonsin. Lyssnade på powermusik och brände på allt vad jag hade. Alltså jag älskar känslan när man åker skidor, speciellt i den här fantastiska naturen. 
<3När jag åkte själv tillsammans med min ipod gjorde jag i liften inför mitt sista åk världens bästa upptäckt. Jag kollade igenom videos i min ipod och där fanns en som Emma spelat in själv, en från i somras när jag ligger i hängmattan och äter äpple och en på Elias från  december 2010. Jag kunde inte sluta le på så himla länge. ÅÅÅÅÅH. 
<3I skrivande stund sitter jag på balkongen till vårt rum i bara linne och dör av solsken. Mmmmmmm. 

1 kommentar:

  1. Så himla fint att läsa det här My! Är så glad för din skull! PUSS

    SvaraRadera