2.17.2012

15 februari 2012.

Jag fyllde 18 i onsdags ju. Lite såhär var min dag:

Fikade med bästis efter skolan. Vi pratade om viktiga saker och jag fick kaffe och biljett till Dirty Dancing med henne. SÅ taggad.
Sen åkte jag till Kungsholmen och Vurma och drack te med mina andra bästisar. Vi taggade mest 18 och pratade om haff och så. 
Klockan kvart över sex hade vi bord på Le rouge. Här är jag och Elias. <3

Min efterrätt: Chokladkaka med mango, passionsfruktsås och kaffeglass. Godaste någonsin ungefär.




Morfar, pappa och mormor. Åh så fina.
Efter middagen åkte jag och E till Lion bar och mötte upp gosisar för att dricka öl och så. 

Maria, Martin och Freja. Mm mina babe'z.
Vi var på Collage och skrattade åt wannabe-snobbar och dansade lite. Jag var pepp och här är jag och Matilda.
Sen gick vi till vardagsrummet och lekte lekar och drack mer öl.  Sen vinglade jag hem tillsammans med världens finaste pojkvän. Bra födelsedag. <3

1 kommentar: