2.06.2012

måndagslista

I sommar ska jag (som det ser ut just nu) spendera tre veckor i Italien, två veckor i USA och resten på festival/landställen/stockholm. Jag SKA till Hultsfred (alltså kolla bokningarna) och förhoppningsvis jobbar jag en vecka eller två. Jag vill hänga med alla jag tycker om, göra små resor och bara njuta av mitt sista riktiga sommarlov.

Jag längtar till helgen och nästa vecka då jag fyller 18 (!). Och vårsol och att gå utan jacka. 

Jag skulle vilja resa till New York, Indien, olika Europa-städer och coola oupptäckta platser.

Bästa maten är libanesiskt. Och pappas pasta.

Jag läser inte lika mycket som jag skulle vilja. (Har inte tid och är för lat för att typ...orka ta mig in i en bok). Har precis börjat på Kafka på stranden i alla fall. 

Jag trillar för ... vilket himla konstigt uttryck. Om det var ett försök till att vara lite outside-the-box och cute så var det ett misslyckande. I alla fall så faller jag för charm, intelligens och heta leenden. ELIAS.

Jag är beroende av socker, Elias och närhet.

Bästa band/artist är en för svår fråga att svara på. Har aldrig haft exakta favoriter. Gillar så mycket.

Jag ångestar över ingenting för stunden!(!!).  

Jag önskar att jag hade ett jobb.

Mitt bästa ämne i skolan är...............okej förlåt nu är jag lame men jag vet faktiskt inte. Kan aldrig svara på sånt typ.

Jag tittar helst på Elias, gossip girl och när mina klasskamrater improviserar. 

I helgen ska jag fira Freja, äta brunch, göra sista föreställningarna med treorna, gå på avslutningsfest och må bra.

Kvällar tillbringar jag helst dansandes med alla jag tycker om. Eller med glass och Elias.

Jag skulle behöva ett jobb. Som sagt.

1 kommentar: