1.29.2016

Friyay / lista

Vilken dag är det idag?
Veckans bästa!!! Fredag <3 Älskar dig mest

Vad vill du ha?:
VÅÅÅÅR herregud får KRUPP när jag tänker på det? Fattar ni att vi inom en snar framtid kommer kunna sitta på uteserveringar, behöva ta av oss kläder pga värme, känna solen i ansiktet, börja se hur grönska växer fram ÄEH ja ger upp

Vad tycker du är roligt?:
Att fylla i listor, youtube-klipp, min kille, att dansa, dåliga skämt, när folk typ snubblar


Vad är du dålig på?
Gå upp utan att snooza, hantera kött, ta ett nej

Om du vann 10 000 kr och var tvungen att spendera dessa samma dag - vad skulle du göra?
Boka flyg+boende i New York till mig och Murre eller gå ut o SHOPPA, nej fy fan vad onödigt sluta My. Boka en resa. 





Vad skrev du i ditt senaste sms och till vem?
"MEN SLUTA" - till Maria & Freja


Har du någonsin onlinedejtat?
Nope, skaffade tinder typ ett par veckor innan jag och M blev ihop och var  nära på att gå på tinderdejt men samma dag vi bestämde att vi skulle dricka bärs så träffade jag Murris :')

Om du vaknade imorgon och kunde prata flytande i 3 olika språk, vilka skulle du välja?
Mandarin, arabiska, spanska (gärna franska också men tänker att det är ett otaktiskt val pga kan redan grunderna så kan lära mig själv?)


Vad ska du göra ikväll?

Först spela in podd med Nate, sen se klart breaking bad med Murpen! Vi har satt paus sen avsnitt 13 (sista säsongen alltså) pga grovt deprimerade. Hade actual ångest. Men nu ska vi se klart. Längtar efter glass o gos i soffan med vetskapen av att inte behöva ställa klockan till dagen efter. HOOOly macaronyy

GLAD FREDAG GÄNGET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar