10.12.2015

Mys måndagar (i dubbel bemärkelse)

Hej gänget!
När jag och Flora har setts senaste tiden har jag typ varje gång ba men flooora jag vill blogga och varje gång har hon föreslagit att jag ska, likt Monkinodraws koncept, blogga en specifik dag i veckan. Jag har tänkt köra igång med det men sen ba nä fan vad jobbigt med fler obligations i livet. MEN! Nu har jag ångrat mig. Jag kan ju i alla fall ha som ambition att blogga en gång i veckan, kanske till och med två.

Så from nu tänkte jag blogga varje...  MÅNDAG!
Onekligen veckans tråkigaste dag och många bloggare har ju fattat grejen genom att ha typ peppmåndag (niotillfem) och måndagstrion (Elsa Billgren). Så jag hakar på den trenden med MYS MÅNDAGAR. Nej det är alltså inte särskrivet utan jag syftar på mitt namn. : )

Så... Här ska jag fööörsöka att göra lite mer gosiga inlägg typ tips, länkar, spellistor (om ni gillar det?), helginlägg (de är ju oftast mysiga) osv. Kom SUPERGÄRNA med förslag på vad ni vill se på den här lille platsen. Comment down below!!!



Om ni inte följer mig 
Följ min blogg med Bloglovin

Klart slut kalas vi hörs senare!

5 kommentarer:

  1. Jaa!! Diggar idén starkt!! Personligen ÄLSKAR jag när du "tar en titt genom mobilen"-inlägg, och det behäver inte ha hänt värsta balla grejerna utan det räcker med massa selfies typ (för damn vad snygga selfies du tar!!!)(selfieskola kanske) kramis

    SvaraRadera
  2. JA allt det du nämnde och förutom helginlägg vore det skoj med veckoinlägg, en titt bakåt eller framåt, typ det här ser jag framemot det här ser jag inte framemot i veckan. Nya lyan:):) och dina favvoställen i Sthlm!

    SvaraRadera
  3. haha vilken rolig ordvits hörrdu ;) hejar på detta konceptet!!

    SvaraRadera
  4. ja vad kul om du börja blogga regelbundet!!
    Kan du inte beskriva lite hur ditt liv ser ut nu förtiden?? liksom lite i stort. Vad du jobbar med och vad du har för planer och så! om du vill alltså :))

    SvaraRadera