8.13.2015

STHLM baby

Tjenahey! Tänk hörni, två blogginlägg på raken! Förra inlägget hade ju en lite småsorglig tvist så här kommer ett betydligt peppigare inlägg, jag har nämligen haft AMAZING veckor tillbaka i Stockholm.

Först, en teaser:

:-O VAD HÄNDER HÄR!!! Hihi det ska ni få veta snart.......

I alla fall:

I och med bilden ovan och allt vad det innebär så bor jag just nu i mina pärons hem ute på landet. Som jag skrev ganska nyligen har de precis (nja ok i maj) flyttat!

Första veckan (måndag - fredag) jobbade jag vid en återvinningsstation där jag intervjuade folk som kom å gjorde en insats för miljön. Dessa två selfies får... eh... representera det. Jag tog de under en kafferast på mitt nya stammisfik Sophies som ligger precis bredvid återvinningsstationen.

Jag jobbade mellan 12 och 19 så det fanns tid för kvällsnöjen. På måndagen träffade jag de här gulliga glada. Vi tog igen halva livet med Stockholms bästa utsikt framför oss.

Och så sov jag hos Johanna <3 Så himla fint att få hänga kravlöst igen, ni vet ligga bredvid varandra i sängen o småprata, gå ner och dricka kaffe i morgonsolen

En strålande kväll (torsdagen) mötte jag upp min pärla Nathalie på Skinnarviksberget. Vi bodde ju ihop ett halvår i Lund och har inte setts sen hon flyttade ifrån mig i december. Cray!!

Sommarstockholm visade sig ifrån sin bästa sida, vi drack vår favoritprosecco och pratade ikapp senaste halvår

Finaste gosen<3! Tänk att vi flyttade ihop utan att ens ha pratat i telefon. Så glad att hon finns i mitt liv.

Har såklart passat på att hänga med min familj.

Ätit pappas pasta

Njutit av att bo hemma, utnyttjat att bo i villa med bad fullt kylskåp osv

Och dyraste men godaste juicen som jag aldrig unnar mig själv, hehe

och SOOOVIT. Tror jag behövt ta igen massa sömn, har sovit nonstop mellan 00 och 11 haha

Hej frukost på favooställe

I lördags vare dags för den årliga Musköfesten! Vi kom dit o la alkohol på kylning i skottkärran.

Det bästa med festen var att få träffa alla fina människor igen. Till exempel Rickard, som jag känt sen högstadiet.

Det var tipsrunda o femkamp. Jag är sån sjuuuk tävlingsmänniska och peak:ade i energy level under femkampen, herre jösses var igång jag var haha. Här är i alla fall peeps som precis kört ner ansiktet i mjöl : )

MUMS

En talang jag har är fan limbo. Vinner alltid. #fuckjante

Boooooo

Denna bild denna plats denna tjej <3 <3 <3

Mina bästa kompisar!!!!! Mmmmm!!!!!!! Kärlek overload. Extremt fint dygn på Muskö med extremt fina människor. Puss.


Sen har jag hängt lite mer med Mary, träffat Martin men det har jag ingen bild på och dansat på trädgården med honom o Agge<3 mmm.

Och ba varit sjukt glad o pepp på livet. Tack för det<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar