8.14.2015

Ellen 22 år / Om hur vi träffades




Du kommer med en kir och skriker grattis o kramar mig, trots att vi bara hälsat en gång (första skoldagen). Dagen efter pratar alla om hon med rött läppstift som var så underbar (du såklart)




Vi pluggar ihop någon enstaka gång, vi sitter nära varandra på föreläsningarna, småpratar
sen träffar jag Christoffer och fem dagar är han allt, den sjätte dagen åker jag iväg i två veckor. Kommer hem på Cs födelsedag, den 28:e april.







Det blir sommar, den värsta sommaren i mitt liv. Jag flyttar in hos dig och du pratar mig lugn varje kväll jag inte kan somna. Vi dricker kaffe i din säng på morgnarna och trots att inget kaffe i världen kan få mig pigg blir allt lättare med dig närvarande






Innan du åker till Spanien i 3 månader bor du hos mig i två veckor. Och sen åker du och skriver det här: 



Jag svarar:






Sen flyttade du in hos mig och varje dag har vi funnits där för varandra. Du är kanske den bästa människan jag någonsin träffat, jag slutar aldrig förundras över din personlighet din person den du är.
Tack för allt du gjort och gör för mig, tack för att du älskar mig trots att du sett alla mina mörkaste sidor. Tack för att du kramar stöttar skrattar säger ja till mina knäppa idéer och gör mitt liv så mycket roligare och finare.



1 kommentar: