10.22.2014

Frågestund!!!

Okej HEJ gänget! Fick denna kommentar nu: "vill framföra lite önskemål: frågestund? att du visar vilka bloggar du läser? att du länkar alla dina vänners bloggar? att du lägger upp roliga videor igen?"

Känner ba...YES! Det är detta jag vääntat på. Jag ÄLSKAR ju att svara på frågor om mig själv, eheheh. Och i och med att jag bara jobbar, äter middag och hänger med bf så har jag inte asmycket kul att visa er så en frågestund är väl verkligen på sin plats. Ni kanske undrar vad jag jobbar med, om det är kul, hur jag å bf träffades, vem han är, vad jag tänker göra nästa termin, hur det funkar med Nate, hur ofta jag bajsar. Eh ni fattar grejen! Skriv nu frågor så jag slipper hitta på egna undertecknat Julia. (The way jag gjorde det på högstadiet när jag hade typ 10 läsare...)

Så ställ nu massa frågor, gärna bra, annars:

mitchdahbitch:

(18+)
Skoja???? Försökte vara lite rolig (eh), finns inga dumma frågor bara dumma svar

Poooss

22 kommentarer:

  1. Hej My, tack för en skön blogg! Jag har en fråga om psykisk ohälsa, har ju läst om att du har ångest. Jag har ångest extremt ofta och funderar på att söka hjälp för den. Hur har du gjort för att hantera den? Har du provat antidepressiva eller pratat med en psykolog eller hur har du gjort liksom? Mvh Emilia :)

    SvaraRadera
  2. Yo yo! Jag har inte läst din blogg särskilt länge, så ursäkta om vissa svar är uppenbara.. Jag är nyfiken på vad du jobbar med! Undrar även om du har någon framtidsplan/dröm? Eller är det helt öppet och vagt? Varför är det oftast så ångestladdat att åka tillbaka till Stockholm? Pluggar du i Lund också eller bara jobb nu? Om du vore ett djur, vilket djur vore du då? Kjamiz

    SvaraRadera
  3. Hej My! :) Jag är nyfiken på vad du har för framtidsplaner. Om du kanske bara vill leva livet eller om du har något drömjobb du satsar mot?
    Tror jag är lika gammal som dig eller möjligtvis ett år yngre och livet är ju så himla.. förvirrande i denna åldern?! Man vill massor samtidigt som man inte vill något. Iallafall jag. Hur känner du? :)

    SvaraRadera
  4. Hej My! Några tips på vad jag ska göra nästa termin? Eheh vill börja plugga till nästa höst men nu i vår vill jag göra något kuUuUuL men som ändå känns *givande*? Hit me with your best shots så att säga, kram!

    SvaraRadera
  5. hej my!! känner du många här nere eller behöver du en skånsk bäztiz?!?! /frivillig

    SvaraRadera
  6. Hej My! Jag behöver lite råd.Jag har, precis som du verkar ha, ett toppenförhållande med min pojkvän.
    Men mitt problem är att jag blir så himla svartsjuk/ledsen/panikig när jag tänker på hans tidigare förhållanden/flirtar.Trots att vi träffats i över ett år släpper inte detta.
    Jag bygger upp scener i huvudet om hur de låg med varandra i (numera) vår säng, hur de gjort samma saker som vi gör nu, hur han smekte dem så som han smeker mig. Förstår du? Känner alla så här? Gör du det ibland? Har du något tips på hur man bearbetar bort det? Puss

    SvaraRadera
  7. Hej MY! Hur ser du på lika/olika matvanor i ett kärleksförhållande?- är det viktigt, avgörande? Bör man döma någon på detta område innan man går in i ett förhållande (nej!! Men vad anser du? Kan det bli problem?) Jag är nämligen vegan, och umgås i fler olika vänskapskretsar där vissa gärna käkar blodigt och andra käkar som mig veg. Jag dömer ingen, och vill så klart inte heller bli bedömd!!!! Vill att vänner och min framtida fantasiska man ska acceptera det, om han nu inte är vegan spelar ingen roll men tror du att helt olika kostvanor kan sätta käppar i hjulet? Jag tänker att du umgås med härliga människor där du möter både kött och hummus och kanske har något vettigt att säga? Kram

    SvaraRadera
  8. Tack för en förbannat bra blogg, älskar att läsa om ditt fina liv!! Har så himla himla mycket att fråga så kommer bara radda upp en massa frågor, så tyck inte att jag är oromantiskt hehe

    Det är så här, jag läser sista året på gymnasium och undrar lite hur du tänkte/kände för att ta studenten?? Dom framtidsplanerna du hade då, höll dom eller gjorde du något helt annat när du väl hade tagit studenten?
    Har du någonsin funderat på att dra ut och resa? Typ backpacka eller plugga/bo/jobba utomlands?
    Hur träffades du och din pojkvän?
    Vilka är dina favorit klädaffärer? Och hur skulle du beskriva din stil?
    Skulle du kunna göra ett inlägg med olika resor du gjort?
    Du verkar vara en så jävla grym och ball tjej, hur skulle du/andra beskriva dig som person?

    Sist men inte minst så har jag en fråga angående en kille jag träffat. Hur ska man visa att man är intresserad? hur ska man liksom våga ta första steget? Jag har träffat honom två gånger förut och vi har haft det skit trevligt tillsammans, men jag vet inte om han menar kompisnivå eller något mer... Har du några tips på hur man märker om han bara vill vara kompisar eller något mer? För ibland flörtar han med mig och det gör mig lite lätt vilse..
    KRAM

    SvaraRadera
  9. heejsan my! måste först säga att din blogg är så himla härlig och ärlig (hello rhyme) och att jag gillar den en himla massa.

    sen undrar jag om det tog lång tid för dig att komma över din gamla pojkvän? tror du att det tagit längre tid om du inte träffat en annan fin kille ändå relativt kort tid efter? & vad är din syn på droger och folk som håller på mycket med sånt?

    SvaraRadera
  10. Va hände med dig o Elias??
    Beskriv de 3 bästa festlekarna?
    Hur skulle du beskriva din stil?
    Vilken stil tkr du e "fulast"?
    Vad röstar du på? O varför??

    SvaraRadera
  11. YES!!
    - Huuuur kommer du in på alla nationer i lund om du inte pluggar? /någon som eventuellt vill ta en termin ledigt men fortfarande vill ha kvar studentlivet.
    - Huuuur hittade du en lägenhet i lund? Eller det kanske är köpes?
    - (Ej fråga, men) kan du inte börja berätta vart det är du ätit/shoppat/klubbat/brunchat i lund/skåne? Finns så många ställen, men bra att veta vad som är värt och inte.

    SvaraRadera
  12. Hej My!! Du är bäst och mitt hjärta bankar lite extra varje gång du uppdaterar för att JAG ÄLSKAR DIG. Tror dock inte du älskar mig lika mycket tillbaka då jag ställer klädfrågor ca hela tiden vilket du inte verkar uppskatta hehehe
    Men kan inte du försöka göra klädinlägg då och då, eller i samband med andra inlägg typ i slutet? Var gillar du att shoppa i Lund? Pussar!!

    SvaraRadera
  13. Jag undrar om du skriver (utöver blogg och studier?)

    SvaraRadera
  14. Din blogg äger och du verkar vara cirka världens härligaste brud!! Har en fråga angående vad du tar på dig när du ska dra ut? Va tar du på dig om du ska ut på krogen/klubben eller helt enkelt på en hemma fest? Tack för en soft och as grym blogg!!

    SvaraRadera
  15. heeeej my jag ÄLSKAR DIN HIMLA BLOGGIS!!! har ingen relation till dig förutom att du verkar mysig och kul! jag har en fråga ang relationer, det känns som att du har vettiga svar inom det ämnet. Om en kille du tyckte om träffade en annan tjej, hur reagerar du då? jag tycker det är så svårt att veta hur jag ska bete mig när jag träffar henne iom att hon egentligen aldrig gjort något mot mig för hon vet inte att jag tycker om den här killen. Hur hade du reagerat? känns som att jag väldigt enkelt blir bitter och snackar skit om den här tjejen när hon INTE ALLS FÖRTJÄNAR DET. usch blir trött på mig själv pga systerskapet e guld. men ja. hoppas du förstår frågan. har du varit i liknande situation och hur betedde du dig när du träffade den här tjejen? kramis!!

    SvaraRadera
  16. Hej My!! Får man fråga om du har gjort högskoleprovet och om hur det gick? Har nämligen löjligt mycket ångest över mitt prov idag..

    SvaraRadera
  17. men hallå, förstår inte du flyttade ju för att plugga och nu skriver du att du bara jobbar? *förvirrad* gör du både eller har tagit uppehåll eller vaaad?

    SvaraRadera
  18. Vad gör/pluggar din kille?

    SvaraRadera
  19. 1. Din blogg är så bra tycker jag för den är liksom så ärlig och du är så himla rolig och chill!!!!!!!!
    okej lite frågor
    Vilket är det konstigaste sättet du lärt känna en person på? (eh skitkonstig fråga men tänk så har du något roligt svar)
    När du var liten, vad sa du att du ville bli när du blir stor?
    Är du en person som tycker om att chatta?
    Hur träffades du och Flora?
    Vet du om att du har typ världens vackraste ögon???????

    SvaraRadera
  20. vilka bloggar läser du? vilken är din absoluta favoriträtt i hela världen?

    SvaraRadera
  21. Finns det personer du stör dig på helt utan anledning och som kanske egentligen inte förtjänar det? på vilket sätt i så fall? jag har jättelätt att bilda mig "fel" uppfattning av folk bara pga att jag typ är avundsjuk eller bara dum? kanske??? vet inte. tänkte bara se om du känner igen dig. du verkar så smart och vettig och i så fall skulle jag inte känna mig lika elak haha! puss

    SvaraRadera
  22. Har läst din blogg i några år men missat lite där runt förra hösten när Lund-flytten skedde! :-((
    Hur var det att flytta direkt efter gymnasiet (för visst var det så du gjorde) och inte "resa och upptäcka" som alla säger är så kul? Vill själv plugga direkt, men alla säger åt mig att inte göra det pga att "man måste se saker och hitta sig själv först".
    Vad hände förresten med Elias? Han flyttade väl men vad hände sen liksom? Har han kommit hem och har ni bra kontakt eller rann det bara ut i sanden?
    Vad händer nästa termin/år? Kommer din bf (Murre??) fortsätta plugga i Lund och skulle du stanna för honom eller har du något som du själv ska göra (alltså det du gör nu är ju något gör (såklart) men jag menar mer typ studier/drömjobb/inspirerande projekt))? Kramizzzz

    SvaraRadera