9.11.2014

ELLEN


Idag är en ljuvlig dag!
Klockan 17:32 ska jag nämligen återförenas med min tok som kommer hit för att bo hos mig i 12 (!) dagar. 
fina fina älsklingsellen som har Elsa Billgren-uppspärrade ögon å kisar när hon skrattar,
pratar alldeles för högt, skrattar ännu högre och aldrig blir sur. Ängsliga Ellen som har världens varmaste hjärta och älskar små hundar och är bäst på jorden på att steka ägg. 
Som älskar bubbel, jordgubbar, hummus, dans och livet lika mycket som jag. 
Ellen med läppstift och tjock eyeliner som bekräftar och kramar och masserar min livmoder när jag har mensvärk, 
som kan en massa om kroppen och som lyssnar och ger så klok respons och pratar och pratar och skrattar åt fula selfies som inte ens är fula, bara så himla söta. 


SucEllen RebEllen världens bästa<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar