7.14.2014

Sambo sökes!!!!

Hej internetfriendz.
Detta kan te sig lite märkligt men Lisa har ju flyttat hem och det är lite oklart hur jag kommer bo, men kommer förmodligen (med största sannolikhet) att bo kvar i läggan på Väster. Söker nu inneboende! Tänkte vända mig till er då jag tror att ni alla är najsiga å mysiga. Vet att en del skrivit att ni ska börja plugga i Lund i höst och boende är ju alltid att föredra....he he he

Så, maila mig (myelsalinnea@gmail.com) om ni är intresserade med så mycket info om er själva som möjligt och gärna frågor om ni undrar något (hyra, läge, storlek, hur jag är att bo med)(vilket ni antagligen gör)



SER FRAM EMOT MASSA MAIL!!!!!!!
Löw

2 kommentarer:

  1. Men hallå. Mina planer är inte alls Lund i höst. SORGLIGT. Men hoppas att du hittar en go en att bo med. Och sicken tur den ska ha att få bo med dig
    Amanda

    SvaraRadera
  2. Åh, du hade varit drömsambon ju! Är bara reserv i Lund så kan inte spika något, men lycka till med sökandet och hänga i höst? om jag kommer in vill säga, PUSS
    Karna

    SvaraRadera