6.11.2014

Tja


Oh lord.
Någon som inte är bra på att blogga = jag. Anledningen är att jag är tillbaka i Stockholm och för busy med ¨~livet~¨

Yes här sitter jag framför Josef Frank-tapeten igen med min favoritkopp i handen och en skrikandes mammi runt mig. Nej alltså hon är inte arg, bara upprörd på en dålig kemilärare min lillebror har. Så tråkigt med dåliga lärare????

(Haha jag skelar?)
Det känns så himla fantastiskt att vara i Stockholm igen, men vill ändå mest bara hänga på mitt grönskande Lagnö. Ligga på bryggan å jäsa. Läsa böcker. Äta vattenmelon. BADA. Aldrig varit så badsugen någon sommar???

Ok sen är det ju RÄTT fint att träffa massa älsklingar igen. Hmmmm ok ville mest titta in, fan jag ska göra ordentliga blogginlägg, vill ju dokumentera, för min egen skull också liksom. Aja ok bra hejdå!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar