5.06.2012

kom säger dom

Har haft en helg som matchar alla positiva superlativ ungefär. Fantastiskt. I fredags var jag och Flora på ett event vid namn "Mordgåtan". Vi åkte buss en timma utanför Stockholm till Skokloster slott där vi såg en deckar-liknande föreställning med en mängd familjehemligheter och ledtrådar, åt tre-rätters-middag och satt bordsgrannar med c-kändisar. Det var så himla kul! Sen mötte jag upp Elias och åkte hem och myste.


Igår fyllde fina Klara Tuva år. På dagen pluggfikade jag med mig själv i en timma, hängde med Elias en snabbis, catchade upp med Lisa & Emma och köpte en rosa pion till Klara. Vid halv sju åkte jag & Agnes till henne för att spendera några fantastiska timmar där med Klaras familj och vänner. Vi åt soppa, drack öl & prosecco, spelade (lekte? slog?) pinata och mådde bra. Kvällen avslutades med dans på Sommar!.

Underbar helg som sagt. Nu måste jag sova. Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Åh, Mordgåta! Det låter så roligt - sådant har jag också velat gå på.. Var det spännande?

    Och tack så hemskt för din kommentar, så glad jag blir.. Har blivit fnittrig av mig som en liten tös, haha.

    SvaraRadera
  2. Gud, vad härligt.. Köpte ni det som upplevelse, typ på Liveit eller så? ;) Låter ju otroligt värt!

    Och tack.. Vad du är fin! Det är dock inte min bästa text, jag anser fortfarande att "Jag kan dansen" verkligen är mitt ess. Haha.. Men jag blir verkligen rörd att folk kan läsa och ta till sig.. Så.. tack!

    SvaraRadera