5.13.2012

99. senaste från mobilen

Efterrätten på Mordgåtan: Lakritsglass (och jag som inte ens tycker om lakrits), brownie och hallonsås. Sinnessjukt gott.
Planchen till vår föreställning.
Vi har ett körsbärsträd precis utanför vårt hus; andra behöver åka till Kungsträdgården.
Bokade Hultsfred och peppar alldeles otroligt mycket! 
Frukost. <3 <3 <3

En printscreen:ad bild från Mordgåtan. 
Klara Tuva fyllde år och vi var och dansade på Sommar!
Söt Fanny i skolan som inte ville plugga.
Åt jordgubbar till frukost en dag. Har ätit sjukt mycket jordgubbar den senaste veckan. 15 kronor på matrebellerna!
Från min Instagram. Fick 100 followers! Heter myrbarn. Följ mig ;-)
Maria äter nutella i skolan.
I fredags efter min föreställning åt jag middag med Elias, Flora & Felix och sen åkte vi hem till Felix mysiga hem. Mådde bara så bra.
Hehe spexar ba' lite.
I lördags fyllde Vincent år. Mellan våra två föreställningar sprang vi och köpte kladdkaka till honom. Vincent är bra. Sjukt duktig på teater, lite disträ och anekdot-kung. Alltså, Vincent har saker att berätta om ALLT.
Vi peppar innan föreställning på bästa sätt - dans till Euphoria.
Efter föreställningarna i lördags åkte jag hem till Freja och piffade för att sen åka till Trädgården.
Johanna & Freja. FINAAAAAAA <3
I fredags när Elias var och såg min föreställning fick jag nagellack istället för blommor. Så himla fint. Kolla färgerna! De är lite mer pastelliga i verkligheten. Längtar till tisdag då jag får måla på det hehe.

PUSS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar