11.06.2011

بهترین هالووین

Igår firade jag mina kusiner som fyllt år och klockan halv sju åkte jag hem till Gloria för att peppa och piffa.
Efter lite fjädrar, lite smink och varsin body blev vi...

Black (and white) swan!!! Visst är vi bra?

Efter lite väntan på buss och en cheeseburger åkte vi hem till Samuel.

Han var, som ni ser, myrornas krig på TV. så jävla kreativ! Han hade gjort TVn själv och allt.




Och det var vattenpipa, peklek, sänghäng och dans.

En glad Stalin i rullstol och jokern.

Tingeling och två stycken eh...gud minns inte namnet men någon filmkaraktär i alla fall! Ni kunniga som sett filmen vet ju.


Elias kom dit och gjorde mig lyckligare än vad jag redan var och jag och Gloria vann utklädnings-tävlingen! (såklart)(det var jag som skötte det hela-obs fuskade EJ)(och min sista parentes var ej ironisk)

Så himla bra halloweenfest! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar