9.15.2015

Fanny Flora Fanskap

Hej gänget!
Om prick en vecka minus en dag börjar jag på nytt jobb. Ärligt talat så orkar jag inte riktigt förklara exakt vad det innebär, men kort sagt så är det B2B(business till business)-försäljning. Jag kommer sitta i telefon, gå på möten. Typ så. Är nervös och taggad i en härlig kombo. Det är alltså inte förrän om 6 dagar jag börjar och ni vet hur det är, you need them money.

Således har jag jobbat på ett svinmysigt konferenshotell ute på Värmdö de senaste veckorna. Restaurang, bröllop etc.

Att jobba restaurang innebär att jobba jättelånga pass, tex 16h. En lördag när jag hade två timmar kvar tills stängning ploppade det fram en påse under mitt öga

Hahah guuu, låter bilen tala för sig själv

När jag har varit ledig har jag i princip bara hängt med Fanny


Älskling <3 Vi har skrivit en hiphop-låt, dansat med tråkiga människor på Berns, druckit bubbel, druckit kaffe i min soffa, gått på stan

En fredagmorgon när jag var gråtsvullen i hela fejan kom min favoritperson förbi.

Vi hade planerat in en frukostdejt på stan men jag kände mig inte jättesugen på att skylta med min gråtsvullenhet och ångestos, så Flora kom till mig med frukost istället <3 True friendship

Älskar henne så jag tror jag spricker, men det tror jag ni redan vet

Har även druckit cava på folkbaren

Och pysslat hemma...

:-)

Att lacka ur på elfasystem är rätt ok när man får bo med den här myspölen


I fredags gick jag till jobbet i dimma, lyssnade på Bowie och andades friska andetag

Det är helt ok att börja 08 när man stängt kvällen innan när kafferasterna ser ut såhär (nybakade chokladfyllda croissanter say whaaat)

Njutaaaaarn

Helgen: åt lång pratig fantastisk middag med bästisar, var med på mammas tjejmiddag och i söndags gick jag och Murr och såg Inside out. SE. DEN. Helt underbar film.

Kram o puss

2 kommentarer:

  1. Blir alltid glad av dina inlägg, du rockar!! och hallå, det där räknas inte ens som en påse under ögat. Kom tillbaks om 5 år vaaa ;))

    SvaraRadera
  2. Ja man ska verkligen inte underskatta vad croissanter och fina vänner kan göra :)

    SvaraRadera