6.10.2020

höst handels hetsen

HEJ. Höst 2019 snabb recap – here we go:


19e augusti började jag Business & Management-master på Handels. Var så JÄVLA trött och opepp innan men första 2 introdagarna av kul, var just det, KUL


HELT slut efter att blanda svenska och engleska och hälsa på 200 nya människor typ


Hade tydligen orange på mig hela tiden? Omedveten strategi så folk skulle minnas mig?


Den här selfien e så kul. Vi hade upprop i aulan dag 3 och hon som inledde sa "ta en selfie nu för att minnas era nervösa ansikten". 


Avlustade första veckan med finsittning.


Johanna, Elin, moi


Martin <3 Skönt att ha ett knippe personer som jag kände sen innan!! 


Andra veckan inledde vi ett företagsprojekt men det var fortfarande högsommar så en dag gick vi och badade.


Jag, Murre, Fanny, Victor och Freja inledde en matklubb och jag och Murre var först på tur.


TRÅKIGT bara att det blev första och enda gången hahah ping freja fanny ni får styra upp det här.


SKOLA. GUD vad trött jag var de där första veckorna. Och livrädd, kände mig som en freud och att jag inte fattade någonting 


Så pass trött att det blev sushi och idol en fredag



Frukost med Nate <3


Och häng på min plats på jorden <3


Pluggpluggplugg


Lärde känna Felizitas eftersom vi var i samma projektgrupp hela hösten. ÅH så glad för det 


Det går att kombinera skola och öl när man pluggat 8 h redan och solen skiner


Hängde nog en del med de här?


Kaffe i sängen, top 3 i livet


Höstdejt med murre och simon


Aldrig förbrukat så mycket post it-lappar som under detta år


Spånmöten görs bra till en öl


Ossi jobbade på Nyko så vi gick dit och åt och fick gratis efterrättstallrik av lillen <3



Tjejerna kom ut till Lagnö för en HÖSTMYSKVÄLL. Fan så trevligt.


Jag och Agge stannade dagen efter och pluggade när de andra tog lördag


Läsa artiklar i biblioteket med Feli, stor del av höst 2019




Lördag, vi satt såhär i 11 h i sträck


Började gå på the trip med Fanny!!!! Saknar!! (Spinning framför stor skärm, otroligt kul träningsform)


Hade bankett för att fira första tiden som masterstudenter. Skickade till Feli "This ok??!


She approved. SNYGGISEN<3


Vad är det som pågår på skärmen? PH?


Sammanfattningar Har Räddat Min Studietid™


Upptäckte kalendern i mac och blev besatt av den. Rip fysisk kalender <3 Men så skönt med färgkoordinerat och synkat dator + mobil.


Bibblan. Saknar dig inte


Försökte också jobba på mitt extrajobb(<3) men jävlar vad smockade dagarna var. För övrigt: hur bra HY här? Shine bright like a diamond gumman


Elin i min klass styrde upp pub crawl och murre var min + 1


Pub crawl! En otrolig kväll!


Fredag på gröne jägarn ;)


<3DORIS<3 döptes


EN OTROLIG HÖST! La så JÄVLA mkt tid på skolan men hade så så kul också? Kmr minnas med pirr!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar