2.05.2020

d va inte igår


Vilken stark start på begynnelsen av min återupplivade bloggkarriär!!!! Puuhhh när man har lagt 2h på att importera bilder är frustrationen ett faktum när man gladeligen ska ladda upp sina 300 bilder och ser att... dom inte finns där? Morrrrr.

I alla fall. Det är starkt inre motstånd till att blogga vid åldern 25 (26 om 1 vecka, fråga gärna mer om min dödsångest!). Det är liksom tillåtet att vara cringe när man är 16, 19, till och med... 22. 26. Nej. Jag läser en MASTER, jag ska börja jOBBA. Vuxen? 

Men. Vill börja blogga för att:
- Dokumentera mera (nyårsmål 2020)
- Ladda in bilder till datorn (ser ej syftet annars, eller jo men har inte laddat in bilder sen jag slutade blogga för 3 år sen?) 
- Minnas. Besatt av att minnas nämligen. OCH jag tror att jag blir en lyckligare person av att dokumentera och minnas, och ser tillbaka på allt med mer värme? 

Slut på disclaimer. 


Köpte ny dator i samband med masterstarten, då min gamla hade haft grafikfel i 2 år. JOBBIGT att sitta och läsa örti tusen artiklar och behöva hålla i skärmen för att man ska se vad det står? Det var en lycka. Invigde med filter :)


Vad snygg jag var för några dagar sen! Ville bara visa det då det går utför här nedanför. 


Men... är det airpods? Haha fyfan. Murre (japp, han är kvar i bilden!!) gav dessa till mig i julklapp. Orimligt glad. Äcklig och materialistisk är jag. ÄLSKAR DOM



Oklart. Mådde nog inte så bra här. Fin finne i pannan!


Jag och <3 Feli <3. Min tyska klasskompis! Notera även min vagel. Den jobbar på idag, 1 månad senare. 


VAGEL :--)


OK


VaaaGeeEEL (och metallic-läppstift, vad tycker vi? Yey or ney?


Vagelns födelse! Hade vaknat i stress då jag var mitt i tentaperiod, och kände något ÖMT i ansiktet. Hade ej mobilen nära, men datorn bredvid sängen, så tog upp photobooth med blixt för att se vad fan det var som gjorde ont. Kan deee vaaaaaa, JA, en vagel. Kul. 


Pussy got balls :--D Vågar man gå ut med den här utanför lägenheten? 


PLUuuUGG


Alla jävla sammanfattningar jag skrivit den senaste hösten :')


Ah.


Här skulle jag till Berlin med min klass. Vet ej varför jag ser så uttråkad ut, var jättepepp.


HEJDÅ!!!!! NÄsta gång ska jag ladda upp dom här jävla bilderna. Från min höst!!! Men känns bra att börja såhär. No pressure.

TJING 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar