10.29.2011

simon says


nyponte en kväll innan jag förstörde det med soyamjölk. alltså soyamjölk är bland det bästa MEN passar bättre med kaffe än te. med många tesorter skär det sig och blir klumpar. usch. (tips liksom)
fanny i skolan glad och sådär. åh fanny<3 1. hon har världens bästa blogg: www.klefelt.blogg.se LÄS den är jätterolig!!! 2. man tror att hon är superparty men egentligen så sitter hon hemma och nördar spel och äter mackor med sylt på och chips och dipp. nä hon är party också. 3. vi hade bästa redovisningen någonsin i onsdags och vi ska kyssa varandra på teatern. oooh. 4. hon är en av mina favoritmänniskor i hela världen, så himla lätt att vara med/prata med/tycka om och roliggosigfin

knästrumpor. tror inte att jag passar så bra i det. något som är fult: knästrumpor i kombination med halv-höga skor.

igår på vår 17-månaders-dag hade världens finaste och mest underbart fantastiska pojkvän bokat bord på hermans.

min fina <3 åh alltså jag är så kär i honom. det är helt cp.

SÅ STÖRT GOD MAT. klyftpotatis, hommus, tsatsiki, grekisk sallad, vegetarisk lasagne, indiskt ris och böngryta, quinoasallad och nybakt bröd med kryddsmör. MATKOMA.

***

nu har jag höstlov! PEPPEN I DET. är så himla himla glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar